מונית גדולה לשדה התעופה

להזמנת מונית גדולה לשדה התעופה מלאו את הטופס
10% הנחה למזמינים מראש נסיעה הלוך חזור

שירות לקוחות 24/7

חסכו עד 35%

מעל חצי מיליון נסיעות

רכבי VIP

הסעות לנמל התעופה קלות ומהנות בצורה מפתיעה!

הזמינו הסעה לשדה התעופה ב 3 שלבים פשוטים

הזמן מראש

ספרו לנו מתי אתם טסים ונקבע לכם הסעה לשדה התעופה וחזרה הביתה.

בחרו רכב מתאים

יש לנו רכבים בגדלים שונים מ 4 עד 20 נוסעים ורכבי יוקרה VIP

אתם יכולים להרגע

אנחנו נדאג לאסוף אתכם ולהביא אתכם בזמן לטיסה

מונית גדולה ושירות איכותי ברמה גבוהה

מונית גדולה מסוג מיניוואן עד 6 נוסעים או ואן עד 8 נוסעים כולל מזוודות לאדם. מיניוואנים הם כלי רכב להסעת משפחות וקבוצות קטנות. ניתן להשתמש בכלי רכב אלה גם להסעות תיירים ואנשי עסקים.

מונית גדולה לשדה מיועדת להסיע נוסעים המתכננים נסיעה לחו"ל עם המשפחה המורחבת או עם חברים טובים המתכננים טיול מאורגן מאתגר אחרי הצבא או בכל תקופת זמן אחרת. כאשר מעוניינים לנסוע בקבוצות גדולות נהוג להזמין מוניות גדולות כדי להוזיל את המחיר היות שמתחלקים בעלות הנסיעה ובעיקר כדי להימנע לנסוע לשדה בכמה רכבים. כאשר מזמינים הסעה גדולה היא מכילה את כל הקבוצה בלי להתפצל לכמה מוניות קטנות. מונית גדולה לשדה היא האופציה המתאימה ביותר כאשר הטיסה היא בשעות המאוחרות של הערב או לפנות בוקר.

מחיר ההסעה ברכב גדול תלוי במרחק הנסיעה משמע מנקודת האיסוף של הנוסעים ועד לשדה, ואם קיים צורך באיסוף מכמה נקודות שונות זה מייקר את הנסיעה, כמות הנוסעים, כמות המזוודות וכן זמני הנסיעה אם מדובר ביום או בלילה, כל הגורמים האלה יחד קובעים את עלות הנסיעה של מונית גדולה לשדה.

נהגי מונית גדולה לשדה מודעים לאחריות הגדולה המוטלת עליהם היות שכל אחד מהנוסעים חייב להגיע בזמן לצ'ק אין בטרמינל כדי לעבור את תהליך הבידוק, וכך לא יאחר לטיסה. לכן כל נהג המסיע הסעה לשדה הוא מחושב מאד ופועל על פי לוח הזמנים המדויק כדי להגיע לכל לקוח בשעה המדויקת שנקבעה. ברכב הגדול שהוא מרווח יש מספיק מקום לישיבה נוחה וקיים מקום מרווח עבור כל הציוד המזוודות והתיקים השונים. נהגי הרכבים הייעודיים למטרה זו מסייעים ללקוחות ומניחים את כל הציוד בתא המטען בזהירות ובמהירות.

בצי הרכבים שלנו גם הסעות VIP לאנשי עסקים ברכבים מרווחים

כיצד בוחרים מונית גדולה לשדה?

לאנשי עסקים שמתכוונים לנסוע לטיסת עסקים יש הרבה מאד מטלות בטרם נסיעתם ותמיד יש להם משימות והכנות שונות לפני הטיסה. הסעות VIP מיועדות לקבוצת אנשי עסקים או לאורחים חשובים שאתם רוצים להעניק להם חוויה של VIP.
נהג הרכב יאסוף אותם מהבית או מהמשרד בשעה הנוחה לכם על פי מועד ההמראה המתוכנן.
נהגי הסעת VIP ינהגו בזהירות ויתמודדו בסבלנות ובנחת באתגרי הדרך.
שירות הסעות VIP זמין בכל שעה משעות היממה, הן ביום והן בלילה. גם לאחר הנחיתה בישראל, יחכה הנהג ביציאה מהשדה והוא מסיע את השבים ארצה לביתם.

כדי לבחור את ההסעה המתאימה והאמינה ביותר, כדאי להתייעץ עם חברים ולבדוק עם איזו חברת הסעות הם נוסעים בדרך כלל לשדה.
על פי ההמלצות כדאי להזמין את הנסיעה הקרובה וליהנות מהשירות המוצלח שפותר הרבה בעיות לוגיסטיות הקשורות הן להגעה לשדה והן לסרבול הקשור למזוודות ולתיקים.

לאחר שמשתמשים בפעם הראשונה בשירות זה, מבינים את ההבדל המהותי ולכן מזמינים שירות מונית גדולה לשדה בכל נסיעה עתידית לקראת ההמראה לחו"ל. לאור שביעות הרצון הרבה, אנשי עסקים משתמשים באופציה זו גם עבור נסיעות אחרות כמו הסעה לאנשי עסקים מחו"ל שמגיעים לביקור בחברה.

שירות 24/7

שירות לקוחות

שאלות נפוצות ששואלים אותנו

לא זוהי נסיעה פרטית עם נהג ורכב העומדים לרשותכם.

לא זוהי נסיעה פרטית עם נהג ורכב העומדים לרשותכם.

כן בודאי אפשר לקבל חשבונית מהנהג בסיום הנסיעה.
בנסיעה לחברה אפשר לבקש חשבונית במעמד ההזמנה ואנחנו נשלח לך למייל. 

פרטי ההזמנה שלך ישלחו לך בדואר אלקטרוני. לאחר אישור ההזמנה את פרטי הנהג בהודעת וואטסאפ.

מונית קטנה: עד 4 נוסעים
מונית גדולה: עד 7 נוסעים עם מטען
מיניבוס: 12 עד 16 נוסעים.
רכבים VIP: מרצדס, סקודה סוברב קמארי.

מונית קטנה (עד 4 נוסעים) שירות העברות המתבצע על ידי מכוניות מוניות רגילות (סדאן). בדרך כלל ניתן לזהות את כלי הרכב כמוניות. כל מכונית יכולה לשאת לכל היותר עד 4 נוסעים עם תיק קבינה או 2 מזוודות גדולות ו 3 תיקי קבינה (טרולי). 
בצי הרכבים שלנו אנחנו מציעים מכוניות מנהלים חדשות ומאובזרות היטב כמו מרצדס, סקודה סופרב טויוטה קאמרי.

 הסעות VIP ג׳יפ (1-4 נוסעים ) סטנדרט הגבוה בהסעת נוסעים, המתבצע עם ג׳יפים חדשים ומאובזרים ונהגים מיומנים אדיבים ודיסקרטיים מאוד.

מונית גדולה עד 7 נוסעים /רכב תיירות VIP
מיניוואנים הם כלי רכב להסעת קבוצות. ניתן להשתמש בכלי רכב אלה גם במחלקת תיירים ועסקים. הובלה במיניוואן היא עבור מקסימום עד שבעה אנשים ומטען בגודל סטנדרטי.

מיניבוס 12 עד 20 נוסעים.
יש לנו מיניבוסים בהזמנה מראש ניתן להזמין מיניבוס עד 16 איש בתוספת מזוודות.

*כדי שנוכל להתאים את סוג הרכב לכמות הנוסעים והכבודה צרו קשר ונעזור לכם לבחור רכב מתאים. 

יש לעדכן אותנו במעמד ההזמנה על מטען מיוחד מסוג:
ציוד סקי, ציוד גלישה, גלשנים ואופניים.
תוספת בוסטר, סלקל, כסא תינוק
קלנועיות מתקפלות
בעלי חיים וכלובים

בקשות מיוחדות, כגון כסאות ילדים, נוסעים נכים או מוגבלים, כיבוד ושתיה. כפופות לזמינות וניתן להזמין אותן מראש. אם אתה זקוק לטיפול נוסף, אנא הודע לנו בעת ביצוע ההזמנה. כבישי אגרה, חניה וכל עמלה אחרת כלולים במחיר ההעברה.